Τρίτη 12 Μαΐου 2015

ΣΤΙΣ ΔΩΔΕΚΑ ΜΕ ΧΩΡΙΣΕ

Στις δώδεκα με χώρισε
και τρία με συγχώρεσε
στις τέσσερες μου ζήτησε να βγούμε
στις πέντε και μισή να παντρευτούμε
της λέω «καρδιά μου με αιφνιδιάζεις
τι σ’ έκανε και την απόφασή μου βιάζεις;»
- Δίκιο έχεις… σα να βιάστηκα λιγάκι
σ’ αφήνω να σκεφτείς ένα βραδάκι
μα θέλω απόφαση ως αύριο το πρωί
και μόνο «ναι» θα γίνει αποδεχτή
το όχι το απορρίπτω από τώρα
και μη χασομεράς δεν έχουμε ώρα
Να τελειώνουμε πριν έρθει μεσημέρι
το απόγευμα θα ‘σαι δικό μου ταίρι
και δε γουστάρω εκκλησιά παπάδες και κουμπάροι
μια βόλτα θα περάσουμε να δούμε το Μπουτάρη
Δυό μάρτυρες θα πάρουμε απ’ το δρόμο
δυό τζίφρες και θα είμαστε ζευγάρι με το νόμο…
και με το νόμο πια θα αγαπιόμαστε
κι όποτε θέλω εγώ θα τσακωνόμαστε
στο ίδιο σπίτι πότε μαζί θα τρώμε πότε χώρια
κι όχι μακριά σου να με τρώει η στενοχώρια….

ΑΘΗΝΑ 26/4/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: