Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΙΑ Τ' ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ

Δε θυμάμαι πια τ΄όνομά σου
Μόνο τα μάτια σου
Επίμονα
Με το βλέμμα μου το βλέμμα σου άγγιξα
Πως να ξεχάσω
Ο έρωτας
"Σήμερον κρεμάται επί ξύλου"

Νύχτες γονατιστός...

Δε θυμάμαι πια τ' όνομά σου
Μόνο τα μάτια σου
Δάκρυα
Με το φως μου το φως τους έντυσα
Πως να ξεχάσω
Ο έρωτας
"Στέφανον εξ ακανθών περιτίθεται"

Νύχτες απαρηγόρητος....

Δε θυμάμαι πια τ' όνομά σου
Μόνο τα μάτια σου
Πόθος
Κι αν ο πόθος με πάθος ιάται
Πως να ξεχάσω
Ο έρωτας
"Ράπισμα κατεδέξατο"

Ριζικό των δεκαπέντε χρόνων μου...

Δε θυμάμαι πια τ΄όνομά σου
Μόνο τα μάτια σου
Γέλιο
Θα σου γράψω μου είπες
Πως να ξεχάσω
Ο έρωτας
" Ω γλυκύ μου έαρ"

Με λουλούδια του γέλιου μου το γέλιο σου στόλισα

Δε θυμάμαι πια τ' όνομά σου
Μόνο τα γράμματα
Προσμονή
Λαχταρώ να σε δω
Πως να ξεχάσω
Ο έρωτας
"Που έδυ σου το κάλλος"

"Λαχταρώ να σε δω"
Περάσανε χρόνια
Δε θυμάμαι να μου 'γραψες

Θυμάμαι που τα 'νοιωθα...

ΑΘΗΝΑ 12.10.2011

7 σχόλια:

Vasia Secretlife είπε...

η αισθηση που δεν ξεχαστηκε ποτε, η αγαπη που δεν εσβησε, η αναγκη για διαρκεια που δεν ικανοποιηθηκε.. ο ερωτας που μεστωσε ως αναμνηση!!!!! απλα... ΥΠΕΡΟΧΟ!!!

Θοδωρής Αργυρόπουλος είπε...

Καλή μου Βάσια...Ποτισμένη από βαθύ συναίσθημα...Με συγκινείς...

ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΜΑΟΥΣΙΔΟΥ είπε...

!!!Το απόλυτο ....Έξοχο!

ιωάννα κικκίδου είπε...

Δεν θυμόμαστε μέρες. Θυμόμαστε στιγμές, είπε ο Cesare Pavese.

Το ποίημα σου, Θοδωρή μου, εντάσσεται σε αυτές τις λίγες,τις μοναδικές στιγμές που βρίσκουν στόχο: ακριβώς στο κέντρο!

Ανιρέτας Τόποι είπε...

"Γιατί η καρδιά θυμάται ..
ό,τι πολύ αγάπησε "
από τη νύχτα των ευχών, που ξέρω πως σου άρεσε ..

και συμπληρώνω εδώ..
ό,τι μέσα μας έγραψε.. τα μόνα που αξίζουν

Πανέμορφο ποίημα Θοδωρή
πανέμορφο ..

Θοδωρής Αργυρόπουλος είπε...

...κι είναι και κείνα τα αναπάντεχα συναπαντήματα σε σταυροδρόμια απρόσμενα Ανιρέτα μου...Εκεί που η ψυχή μας συναντά άλλη ψυχή, πριν να χαθεί ξανά στη μοναξιά της...Σαν φέτος που σε ξαναβρήκα..."Η νύχτα των ευχών"...εντάσσεται για μένα στις κορυφαίες στιγμές της διηγηματογραφίας μας...δίπλα στο "θείο τραγί" , την "προσωπική μυθολογία" και το "η άλλη Λέσβος"...

πελαγία Σ. κουκίδου είπε...

αυτό είναι που το λάτρεψα..
έτσι απλά, το λάτρεψα..