Τρίτη 12 Μαΐου 2015

ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

Πριν λίγο στο σούπερ μάρκετ, μια κυρία ψωνίζει μπέικον..πίσω της και σε μικρή απόσταση περιμένω..
- Θέλετε κάτι άλλο κυρία μου;
-Αυτό το χοντρό τι είναι;
-Μπριζόλα καπνιστή
- το άλλο δίπλα;
- Μπριζόλα καπνιστή και αυτή.. Η μία «Νίκας», η άλλη «Υφαντής»
-Πόθο κάνει η «Υφαντήθ»;
- μισό, κυρία μου, να σας πω….. 14 και 70 το κιλό
- Η άλλη; Είναι ακριβότερη;
- 14 και 80…. Δέκα λεπτά διαφορά
- Είναι καλύτερη;
- Αυτό είναι θέμα γούστου κυρία μου ..τι να σας πω…
- Την άλλη πωθ την είπατε;
- «Νίκας» κυρία μου
- Από ποια θα μου βάλετε;
- Από αυτή που προτιμάτε κυρία μου… πείτε μου
-«Υφαντήθ» βάλτε μου… είναι πιο χοντρή
- μάλιστα… πόσο θέλετε;
- δώδεκα φέτεθ ..
Ξεκινάει η διαδικασία …
- Αυτό το απέκθω βγαίνει;
-Όχι κυρία μου
-Τρώγεται;
- Μάλιστα κυρία μου
- Είναι νόθτιμο;
Δεν άντεξα άλλο… … πήγα να κάνω παρέα στα τυριά… μέχρι να φύγει…

ΑΘΗΝΑ 8/5/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: