Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

ΧΡΌΝΟΣ

Η σκέψη κι η καρδιά μου
οι δυο μου άξονες
ανάμεσά τους παλινδρομεί το ένστικτό μου
του κόσμου μου οι τρεις συντεταγμένες
Να σε νοιώσω θέλω χρόνε
Πως φεύγεις πως διαστέλλεσαι
και πως αργοπορείς
και πως κι εγώ όπως το κάθε τώρα μου
μέσα σου, μόνο σαν χτες, υπάρχω…
Να σε νοιώσω θέλω χρόνε
Πως φεύγεις πως γλιστράς πως χάνεσαι
και χάνομαι μαζί σου
Μου λένε πως σαν φως αν τρέξω γρήγορα
μπορεί να σε προφτάσω
και πως πολύ πιο αργά θε να γερνάω…
Μα δεν θυμάμαι πόσες φορές μου είπανε
τη γη γύρους να φέρω για ένα δευτερόλεπτο
ζωής ακόμη
Μάταιος κόπος
Να σε νοιώσω θέλω χρόνε
Μα πως μπορώ αιχμάλωτός σου εγώ
να σε αιχμαλωτίσω
Δεμένοι οι δυό μας με το φως πηγαίνουμε
Ούτε το φως ποτέ ούτε και σένα είδα…
Να σε νοιώσω θέλω χρόνε…
Του Νταλί εκείνα τα ρολόγια αυγά
δε με χωράνε….
ΒΑΣΙΛΑΚΙ 22/10/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: