Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

ΔΙΣΗΜΟΝ

Α'

Πόθο τον πόθο
σε ψάχνω σε ψάχνω
σε ψάχνω  σαν σε όνειρο

Στ' ανοιξιάτικα λουλούδια
σε ψάχνω
Στα λόγια που δεν είπαμε
σε ψάχνω
Στα  τραγούδια που δεν είπαμε
σε ψάχνω

Σε ψάχνω
στους όρκους που ξεχάσαμε
Σε ψάχνω
στα μάτια που δε βλέπω πια
Σε ψάχνω
στο δημοτικό σχολείο
Σε ψάχνω
στο παλιό το λιοτριβείο
Σε ψάχνω
στα χρόνια που φύγανε
Σε ψάχνω
στις ματιές που με σφάξανε
Σε ψάχνω
στις ματιές που δεν ήρθανε
Σε ψάχνω
στις φορές που πληγώθηκα
σε ψάχνω

Δε σε βρίσκω ...
Αχ καημέ...

Β'

Σε θάλασσες και σε βουνά
και στης ψυχής μου τα στενά
μονάχη και θλιμμένη
Σε  'βλέπω κόρη του χιονιά
με θύελλες και με Βοριά
βουβή και  πικραμένη...

Πουλάκι εσύ της  λησμονιάς
του πόνου και της ερημιάς
της παγωνιάς μου ταίρι
Άστρο της μαύρης μου νυχτιάς
της πιο βαθειάς μου σκοτεινιάς
που η μοναξιά  'χει   φέρει....

Να 'χα στην πλάτη  μου φτερά
πετώντας πάνω απ΄τα νερά
να σου κρατώ το χέρι
Κρυφή μου ανείδωτη χαρά
του πρωινού δροσοσταλιά
κι Αυγούστου μεσημέρι

ΑΘΗΝΑ 2/8/2013



Δεν υπάρχουν σχόλια: