Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

ΕΔΏ ΣΤΟ FACEBOOK

Εδώ στο facebook…
Ήθελα, όπως και στη ζωή,
να είμαι ο εαυτός μου…
Δεν τα κατάφερα
Έβαλα “ μου αρέσει” σε πράγματα
που δεν μου άρεσαν
Προσπέρασα απόψεις
και θέσεις προσβλητικές
για την ανθρώπινη υπόσταση
χωρίς να αντιδράσω…
Από ευγένεια
…Και ένοιωθα σε διάσταση με μένα
κάθε φορά που απόσωνα
τους υπερθετικούς για ρήσεις
και στίχους και λόγια ασήμαντα
Ναι, ναι, κρίνοντας με δίκαια,
μα με την οφειλόμενη αυστηρότητα,
συνέβαλλα με την ανοχή μου
στην επικυριαρχία του μετρίου…
Ίσως και με τις αναρτήσεις μου…
Είπα «μου αρέσει»
σε ομάδες και σελίδες
που δε μου άρεσαν
Ψήφισα βιβλία που δεν είχα διαβάσει
ποιήματα που δεν άξιζαν
σε διαγωνισμούς αδιάφορους
Μόνο επειδή μου το ζήτησαν
Ικανοποιώντας θέλω άλλων
βρέθηκα να χάνω εμένα
Να ολισθαίνω σε δρόμους
και κολακείες και αβροφροσύνες
που δεν είμαι εγώ…
Χρωστώ μια συγγνώμη
στους απλούς, σεμνούς και ταπεινούς μου
φίλους και φίλες…
Σε όσους δεν επεφύλαξα την προσοχή
που η διακριτική τους παρουσία εδώ
αξίζει…
ΑΘΗΝΑ 23/5/2018

Δεν υπάρχουν σχόλια: