Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

ΡΕΜΠΕΤΟΤΡΟΠΟ

Τα ρίχνω σε περιπτερού
τζάμπα τσιγάρα να 'χω
εχτές εβγήκα απ' την ψειρού
κι είμαι πάλι στον άσσο...
την κοζάρω με κοζάρει
μα δε δείχνει να γουστάρει...
Όμορφη περιπτερού μου
σ' έχω ολημερίς στο νού μου
Είσαι η μόνη μου ελπίδα
που'σουν το πρωί δε σ'είδα...
Όξω απ' το περιπτερό σου
εγυρόφερνα ο δικός σου
κι έκρυβα στην άδεια τσέπη
το δικό σου το σεκλέτι...
Χήρα αν είσαι ή παντρεμένη
κι από φράγκα βολεμένη
Σίμωσα είδα απ' το τζαμάκι
ένα μάγκα με μουστάκι
με το μάτι με φερμάρει
μπάφο σέρτικο φουμάρει
Τζούρα δε μου δίνει μία
πόρνη που είσαι κοινωνία
Έφυγα πριν σακκουλευτεί
πως είμαι μπατιράκι
και πήγα και την έστησα
στο πλαϊνό σοκάκι
Περίμενα με υπομονή
την γκόμενα για να φανεί
να την αρχίσω στα λιμά
πως έχει χάρη τσαχπινιά…
Φτάνει και μπαίνω στο ψητό
το πως το τι και τό και τό
πως τη λιμπίστηκα πολύ
όπως το ξύδι τη χολή
πως έχει μπούτια φίνα
ζαρκάδα και ‘λαφίνα…..
Τα μάτια της τα σκοτεινά
ούτε μου ‘ριξαν μια ματιά
- Τα λόγια σου πολύ φτηνά
λιμοκοντόρε μπαγλαμά
με φούμαρα και ψέματα
θα ΄χεις κακά μπερδέματα
Δε γουστάρω εγώ νταβάδες
αντριλίκια και καυγάδες
όσα κρύβει το φουρό μου
φυλαγμένα είναι τ’ αντρός μου….

ΛΑΚΚΟΙ ΚΥΔΩΝΙΑΣ 14/8/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: