Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

ΨΩΝΙΖΟΝΤΑΣ

ΨΩΝΙΖΟΝΤΑΣ….

Στου «Σκλαβενίτη»  ένα πρωί
σ’ είδα να μπαίνεις μοναχή
τα ψώνια σου να κάνεις

Φορούσες μπλούζα ανοιχτή
φαινότανε όλο το βυζί
- μανάρι μου με φτιάχνεις

Είπα  και  γέλασες  πολύ
 που κοίταζα χωρίς ντροπή
- αγόρι μου τι χάνεις

Είχες ξεχάσει το σουτιέν
από μετάξι και σατέν
η μπλούζα σου  η μαύρη

Σαστίσανε όλα τα παιδιά
εκεί που σού ‘κοβαν τυριά
και στην κασέλα οι γαύροι

Τραβήχτηκα σε μια γωνιά
 και κοίταζα  με πονηριά
πού διάλεγες κρεμμύδια

Με πήρες πρέφα στη στιγμή
 έτσι που είχα λιγωθεί
- όλα κουνιούνται  ίδια

ένευσες  κι έγειρες μπροστά
τα πήρα μάτι μια σταλιά
σηκώθηκες  σπαθάτη

 και με περίσσια τσαχπινιά
τίναξες πίσω τα μαλλιά
 μου γύρισες την πλάτη

Πλήρωσες  βγήκες βιαστική
κι έμεινα εγώ στο μαγαζί
να σε κοιτώ να φεύγεις

- Κάτσε στ’ αυγά σου Θοδωρή
μέσα μου μού είπε μια φωνή
τι θες και τι γυρεύεις….

ΒΑΣΙΛΑΚΙ  1/6/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: