Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

ΝΕΡΑΪΔΕΝΙΑ

Της βροχής τις κλωστές θα μαζέψω
 να τις κάνω  νερένια υφάδια
 και να υφάνω υγρό ένα πέπλο
 να τυλίγω τη μικρή μου νεράιδα
Μη μου κρυώσει σαν βγαίνει τα βράδυα
έτσι διάφανη που είναι  γυμνούλα
κι ακόμη θα της φτιάξω μια κούνια από χάδια
να κοιμάται απαλά  στης πηγής τη μικρή τη λιμνούλα...

Τις αχτίδες του ήλιου μαζεύω κι ενώνω
από φως να σου υφάνω νεραϊδούλα ένα σάλι
είσαι φως απ΄το φως της ψυχής μου και μόνο
να σε δω λαχταρώ  όνειρό μου και πάλι...
Απ' όνειρα όνειρό μου σέ έχω πλασμένη
της καρδιάς μου εσύ διαύγεια και ρίγος
απ' τα σπλάχνα των άστρων εσύ γεννημένη
κι ο καιρός που μας μένει είναι πάντοτε λίγος....

Νεραϊδένια μου αγάπη και ήλιε και φως μου
αχ να μην ήσουν μακρυά μου μα να ήσουν  εντός μου....


ΒΑΣΙΛΑΚΙ   28/1/2014


Δεν υπάρχουν σχόλια: