Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

ΑΝΟΛΟΚΛΗΡΩΤΟ

Πόθοι δειλοί  μου ανείπωτοι
αδέξια τιτιβίσματά μου…

το στόμα σου μικρό ποτήρι
            - θυμάσαι ; -
το γέμισες νερό και το ‘φερες
            - σφιχτό φιλί -
χείλη με χείλη και με πότισες

Άγουρο νωπότριχο  εφηβαίο σου
- κλειστό  γαρυφαλλάκι  ροδαλό-
πόθοι  υγροί π’  αναδακρυώσαν…

Μικρό κυδώνι αδάγκωτο
         -  θυμάσαι; -
τα στήθη σου ντυμένα  ακόμη χνούδι
         - ρίγος αυγινό -
της πρώτης πρώτης σου Άνοιξης

ρίγος  οι ρώγες σου και ρίγος
οι ρώγες των δακτύλων μου
ορθώθηκαν ν’ ανταμωθούνε

Δε σ’ άγγιξα …

Θέα θεά
 - γυμνή ομορφιά μου θάμβος-
φως μου πυκνό
 που στάθηκες ακίνητο
  και πως να σε σηκώσω….

Στα μάτια μου το θάμα
εικόνα σου αβεβήλωτη

Τα μάτια μας συνενοχές
          - θυμάσαι; -
σαν όλα να ‘χαν γίνει….

Ω! κάθε που με κοίταζες…
πως έτρεχε η θέρμη από το αίμα σου
μεσ’ το δικό μου αίμα…

ήβη αηδονάκι αλάλητο…

μνήμη μου χρόνια αλύτρωτη…

ΑΘΗΝΑ  12/1/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: