Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΑΥΡΑ ΜΟΥ ΜΑΛΛΙΑ

Τρίχα τρίχα ν' ανεβαίνω και να πιάνομαι
στα μπουκλάκια σου να μπαίνω και να χάνομαι…

Δάσος να 'ναι τα φιλιά μας και πυκνά  φυλλώματα
ήλιος φως χάδια καρδιά μου και μυριάδες χρώματα…

Μαύρα μου μαλλιά....

Σεις γιοφύρια και ποτάμια και σεργιάνι μου όνειρο
λόγια ποιήματα του Ελύτη  στίχοι από τον Όμηρο…

Κύματα άνθη θάλασσά μου  δάκρυ μου αρμυρό
να σας πλέκω να σας λύνω να σας τραγουδώ….

Μαύρα μου μαλλιά….

Δροσερή πνοή κι αέρας τα κρουλιά σου ανέμιζαν
σπάθιζαν καημούς και πόνους τα σκοτάδια γκρέμιζαν…

Διάφανη δροσοσταλιά μου γη μου φεγγαρόλουστη
διαμαντόπετρα αγκαλιά μου κήποι νεροστόλιστοι….

Μαύρα μου μαλλιά….

Νεραϊδογέννητή μου νύφη ποιος να το ‘λεγε
η ομορφιά του κόσμου όλου στα μαλλιά σου φώλευε….

Φώλευαν στο μαύρο πόθοι και αηδονιών λαλιά
κι όσα λαχταρά η καρδιά μου μαύρα μου μαλλιά….

ΑΘΗΝΑ 16/9/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: