Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Για Σέ "Μ" μου...


Γιασεμί μου...

Στα μονοπάτια της σιωπής μου
καθημερινά γεννιέσαι...

Στο φως και το χαμόγελό του...

Μικρά αστεράκια ολόλευκα
της νύχτας μου και τ' Ουρανού μου...

Γείρε στο μπράτσο μου
κι εκεί να ξαποστάσεις.....

Αγάπη μου....

Μικρή στιγμή μου ευτυχισμένη
της μαύρης δυστυχίας μου...

Θάλασσα της νοσταλγίας μου
και των λυγμών μου

Ήλιε μουτράκι αστραφτερό
που βγαίνεις από δάκρυα...

Πόσο μας  άλλαξε ο καιρός....

Είναι πολλά εκείνα που δε ζήσαμε...

Την οδύνη μου να θυμάσαι...
Τις μεγάλες αγρύπνιες μου...

Είναι πολλά όσα ποτέ
μαζί σου δε θα ζήσω...

"Μ" μελαχροινό μου
μαύρα μου μαλλιά...
Μη μ' αφήνεις μόνο
δίχως αγκαλιά...


Όνειρα που ΄καμα κρυφά
και που κρυφά ανατρέφω

να σκόρπαγαν τη συννεφιά
τη μέσα μου  να λειώναν

την παγωμένη θάλασσα...

ΑΘΗΝΑ 11/04/2013

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Οι Αφιερωμένες Εμπνεύσεις
είναι σαν μικρές Ζωές
που άρπαξαν το κομμάτι του ΧωροΧρόνου που δικαιούνται
μέσα στο πεδίο της Αλήθειας
που αναλογεί στο άπλωμα του Ονείρου του καθενός μας...

Καλημέρα υπέροχε Φίλε μου Θοδωρή....

. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.