Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΜΑΝΤΙΝΑΔΑ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ:
ΑΣΤΡΟΦΕΓΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΙΑ ΣΟΥ ΛΑΜΠΟΥΝΕ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΥΤΟ ΜΗ ΣΒΥΣΟΥΝΕ ΠΟΤΕ ΟΣΟ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Θοδωρής:
Σαν σε κοιτω τα μάθια σου σε πειρασμό με βάνου...για θα χαθώ στα βάθη τους για μόνος θ' αποθάνω...
ΚΑΤΕΡΙΝΑ:
ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΙΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΒΙΟΥ ΝΑ ΔΕΣΕΙΣ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ,ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΣΥ ΠΩΣ Μ' ΑΓΑΠΑΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗ ΔΥΝΜΗ ΜΟΥ...
Θοδωρής:
Τα που θυμούμαι ανιστορώ....κι ά που τα νοιώθω λέω..κι αν δεν μου πεις το σ' αγαπω επά θα μπω να κλαίω...
ΚΑΤΕΡΙΝΑ:
ΣΑ ΤΟΝ ΑΘΟ ΤΣΙ ΛΕΜΟΝΙΑΣ ΜΥΡΙΖΕΙ Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΣΟΥ, Μ' ΑΦΗΝΕΙ ΠΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ Ο ΜΙΣΕΜΟΣ ΣΟΥ
Θοδωρής:
Αναρριγώ σα σε θωρώ...κι αν μου μιλείς λιγώνω...κι όντε στα μάθια με κοιτάς απ' τον καημό μου λιώνω...

ΑΘΗΝΑ 11/01/2012

( Τη χρωστώ στη φίλη Κατερίνα Ττττ που κουτελώνει με)

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Συμμετέχει η Ψυχη μου διαβάζοντας, καθως ετοιμάζεται να χορεψει Πεντοζάλη.....


Υπεροχο Βραδάκι εύχομαι
γεμάτο από Αλληλοσυμπληρώσεις Ουσίας....

Αφιέρωση και στους δυο σας:

http://www.youtube.com/watch?v=BtTDlsorhDo

Θοδωρής Αργυρόπουλος είπε...

Ευχαριστώ πολύ.Μόνο συρτό ξέρω και σούστα...Τα πολύ δύσκολα με άφησαν απέξω...